mulla on tullut tavaksi käydä ensin ladaboardilla kattomassa nuo aktiiviset viesti ketjut läpi
menetkö ensin ladaboardille?
menetkö ensin ladaboardille?
elikkä kun surffaatte netissä niin menettekö ensin ladaboardille vai jollekkin muulle sivustolle?
mulla on tullut tavaksi käydä ensin ladaboardilla kattomassa nuo aktiiviset viesti ketjut läpi
eikös pravdassakin sanota "ainoa asia mitä tarvitset ladasi lisäksi on ladakerhon keskustelu palsta" 
Viimeksi muokannut konkelo, 15.8.2009 20:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lada Samara 1500i 5d vm.2000
Re: menetkö ensin ladaboardille?
Kylläpä tulee mentyä jos ei aina kirjauduttua niin käytyä kuitenkin. Yleensä kirjaudun päivittäin/illalla kuitenkin että näkee mitä muissa osioissa kerrotaan tai onko tullut viestejä.
Sellainen tapa että ne sivut joilla käyn niin auon ne välilehtiin ja sieltä katselen/päivitän sitä mukaa kun latautuvat ja aukeavat (toisinaan aika hidas aukaisemaan
).
Sellainen tapa että ne sivut joilla käyn niin auon ne välilehtiin ja sieltä katselen/päivitän sitä mukaa kun latautuvat ja aukeavat (toisinaan aika hidas aukaisemaan
Avensis stw
Ex.21093 -00
Ex.21093 -00
Sama...Mara kirjoitti:Oli aika jolloin menin, enää en..
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Tervehdykset toivottelen.
Enemmistössä aloituksista netissä menen Lada-sivuille ensin. Onko se hyvä vai huono asia, sitä en ole puntaroinut, se on ratkaistava muiden toimesta, sillä minä itse olen jotenkin puolueellinen tähän asiaan
Enemmistössä aloituksista netissä menen Lada-sivuille ensin. Onko se hyvä vai huono asia, sitä en ole puntaroinut, se on ratkaistava muiden toimesta, sillä minä itse olen jotenkin puolueellinen tähän asiaan
Meijän Ukki tietää vanhasta Ladasta melkein kaiken, kun sen velipoika on nähnyt jälet 
- Lada-Jussi
useimmiten
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)Re: menetkö ensin ladaboardille?
Taisipa olla joskus alotussivuna tämä foorumi mutta nykyisin käyn aina ensin sähköpostit läpi ennenkuin boardille eksyn.
http://oulunseudunladailijat.dy.fi:8080/index.html http://latushka83.dy.fi:8080/latushka/tervetuloa.html
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
Eipä täällä jaksa käydä muuta tarkistaan kuin yv:t, ostetaan ja myydään palstat..
Esim. parhaat viritys keskustelutkin on käyty vuonna 2006..
Varaosia tämän kautta on ihan hyvä hankkia, muuta hyvää ei sitten olekkaan..
Esim. parhaat viritys keskustelutkin on käyty vuonna 2006..
Varaosia tämän kautta on ihan hyvä hankkia, muuta hyvää ei sitten olekkaan..
Lada 1200L -88
Lada 1300s -81 myyty
Lada 1200L -87 myyty
Lada 1300s -81 myyty
Lada 1200L -87 myyty
-
Anaconda
Enpä oikeastaan, enää nykyään ainakaan. Ladan kanssa apua tarvitessa poistun ulkomaailmaan tai otan puhelimen käteen.
En ensimmäiseksi,mutta yleensä ainakin kerran päivässä tulee käytyä.
Lähes joka päivä tulee käytyä mutta harvemmin ensimmäiseksi. Lähinnä jos pitää jotain tarkistaa niin siinä tapauksessa, mutta muuten pari muuta foorumia menee edelle.
Vaz-21013 '88 x2
Vaz-2102 '72
Vaz-2102 '73
Vaz-21023 '84
Vaz-21023 '85
Vaz-21053 '92
Vaz-21072 '86
+ pari Eliteä, 2xFSO, Wartburg ja paljon muuta..
Сделано в CCCP
Vaz-2102 '72
Vaz-2102 '73
Vaz-21023 '84
Vaz-21023 '85
Vaz-21053 '92
Vaz-21072 '86
+ pari Eliteä, 2xFSO, Wartburg ja paljon muuta..
Сделано в CCCP
- Lada Scandinavia
En ekaksi, mutta usein lopuksi.