lada jättää lakua.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Ei munlada vaan meinaa kovin helposti ykkösellä sulattaa, vaatii kakkosen että saa koneelle kuormaa ja ahtimen pyörimään yleensä jää joku 20m ja loivasti vasemmalle käännyttäessä sulaa molemmat kumit aika iloisesti myös kolmosella. Vesikelillä vitosellakin on joskus hauskaa luistella.
Se että se oikea pyörä sulaa helpommin johtuu siitä että ladassa on jäykkä takaakseli jolloin kartaani pyrkii pyörittämään akselistoa ja keventää oikean puoleista rengasta, kiihdytys koneissa asia korjataan käyttämällä oikealla jäykempää jousta.
Se että se oikea pyörä sulaa helpommin johtuu siitä että ladassa on jäykkä takaakseli jolloin kartaani pyrkii pyörittämään akselistoa ja keventää oikean puoleista rengasta, kiihdytys koneissa asia korjataan käyttämällä oikealla jäykempää jousta.
Vapari ei ole vaihtoehto.
voimaa
voimaa
- Lada-Jussi
- Viestit: 10252
- Liittynyt: 24.9.2003 17:48
- Paikkakunta: Janakkala
tota
joissain 1500S autoissa on viisivaihteisen lootan kanssa 4,1 perä, kuten myös 5-vaihteisissa 1300 koneisissa usein on. Jotain huipputaloudellisuutta siinä on kai haettu kun ylivaihteen lisäksi 3,9 perä, vaikka auto ei enää jaksakaan vetää vitosella kovin taloudelllisesti.
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)Kyllä mie kaverin nappisilmällä (1200l jossa 1200s moottori) poltin kumia ihan valoista suoraan lähdettyä ja ilman jarrua tosin siin oli sillon nastarenkaat alla (kesäkuun puolivälissä)... Ei tosin tullu kateltuu tuliko minkälaista viirua...Boris kirjoitti: Kyllähän auto kun auto sutii kun tarpeeks keventää toista pyörää. Kerran kattelin kun pojaat poltteli warrella, sai kyllä aika tiukkaa rinkiä ajaa.
2107 1600SL 91 MYYTY
2101 1200L 88 Projekti
2107 1300S 90 R.I.P.
2105 1500S 92 Ratapeli
2107 1300S 90 Projekti
2107 1700i 96 Nykyinen menopeli
2107 1600SL 94 Kunnostusta vailla
2105 94 Purkuauto
2101 1200l 88
2105 1200S 88 Purkuauto
2101 1200L 88 Projekti
2107 1300S 90 R.I.P.
2105 1500S 92 Ratapeli
2107 1300S 90 Projekti
2107 1700i 96 Nykyinen menopeli
2107 1600SL 94 Kunnostusta vailla
2105 94 Purkuauto
2101 1200l 88
2105 1200S 88 Purkuauto
- LamaAjanElvis
- Viestit: 561
- Liittynyt: 10.5.2004 21:24
Onhan tuota tullut joskus leikittyä. Mulla tuossa tosin kemppiläinen perä. Jarrulla pitämällä polttaa kakkosella komiasti vaikka uudet iskarit ja matalampi ja jäykempi perä. Eikä rupea hyppyyttämään yhtään niinkuin jotkut teini-dx:t tuppaa tekemään, mitenkään niitäkään väheksymättä.
Vauhdin tae - alamäki
-
koppakuoriainen
-
just for fun
Kyllä mun -88 1200 ÄS poltti kuivalla pitkän matkaa kummallakin. Ja perä EI ollut rikki. Ja kone oli vaakio, mitä nyt normaalit: pörinäputki, kaasari "säädöissä", ja flekti potkurin tilalla. Se on pitkälti kuskista kiinnijusu kirjoitti:LamaAjanElvis kirjoitti:siis nuo asfalttihommat tapahtuu tietenkin vaan toisella nakilla.
VakioLadan vetopyöräteho ei taida asfaltilla riittää molempien takapyörien rivuuttamiseen, joten jos sutimista tapahtuu, se tapahtuu vain yhdellä pyörällä, jostain syystä yleensä oikealla.![]()
Väittävät muuten ton oikean pyörän teorian johtuvan kardaanin pyörimissuunnasta.
-
turbo ic
-
pravda
sutiihan se
Eikös se vanha konsti ollu näin:
1. otetaan pissapojan säiliö, suuttimet ja moottori
2. porataan reiät takalokasuojiin
3. asennus (pissapoijat reikiin, nappi kojelautaan jne)
4. jäte-öljyä (tai vaikka luonnossa hajoavaa ruoka-öljyä) säiliöön ja sudittelemaan
Näillä konsteilla suti Mosse aikanaan komeiden savujen saattelemana, eli napista painelemalla saivat spruitan liukastetta fillareille ja voilá, säälittävä tehoinen Mossekin paahto ku isolohko jenkki
1. otetaan pissapojan säiliö, suuttimet ja moottori
2. porataan reiät takalokasuojiin
3. asennus (pissapoijat reikiin, nappi kojelautaan jne)
4. jäte-öljyä (tai vaikka luonnossa hajoavaa ruoka-öljyä) säiliöön ja sudittelemaan
Näillä konsteilla suti Mosse aikanaan komeiden savujen saattelemana, eli napista painelemalla saivat spruitan liukastetta fillareille ja voilá, säälittävä tehoinen Mossekin paahto ku isolohko jenkki