Koeajo
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Koeajo
Näin vihreän nivan liikkeenpihassa alkuviikosta ja tänään kävin deltassa katsomassa oisiko koeajo Nivaa tai 119:sta eipä ollut kilpiä(yllätys yllätys) kummassakaan paikoillaan yksi molempia autoja oli sisällä. Kysyin myyjältä onko koeajo nivaa vastaus oli "menee vain muutama vuodessa ei kannata pitää"
ajattelin että näinhän se myynti lisii osta sika säkissä periaatteella,onko muualla samanlaista epäilen? Niin ja vieläkö niitä vaihtotarjous/koeajo lappuja on muille tullut minulle viimeisin taisi tulla kevättalvella?
Avensis stw
Ex.21093 -00
Ex.21093 -00
-
Hank-motors
Re: Koeajo
mitä minä olen kattonu jyväskylässä molenmissa esittely autoissa on kilvet kiinni,joten terve tuloo tänne vaikka koeajolle
toisaalta mehän jotka näillä ladoilla ajellaan tiedetään mitä ostetaan
LUJAA LAATUA eikös se näin ole.
kyllä mulle on deltalta tullu vaihtotarjouksia tohon 119:ta ja sitten lada 110:n huolto tarjouksia esm jakohihnan vaihto työ yms.
kyllä mulle on deltalta tullu vaihtotarjouksia tohon 119:ta ja sitten lada 110:n huolto tarjouksia esm jakohihnan vaihto työ yms.
Re: Koeajo
Eipä taida olla enää Kotkan Deltassakaan Invaa koeajettavana, kun olivat ahneuksissaan myyneet sen ainoan kilvitetyn 
Itsehän kerkesin käydä sillä vähän metikössä rytyyttämässä
Itsehän kerkesin käydä sillä vähän metikössä rytyyttämässä
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™