Mutta mutta. Kun katastussetä alko mittailla taas pakokaasuja niin molemmat mitattavat, eli HC ja CO pomppas yli rajojen. CO kummiskin laski yhtä nopeeta kun nousikin ja pysähtyi reilusti alle rajojen (3,5 %:a). HC puolestaan pomppi kun kenkuru. Elikkä välillä 450-900. Ja oli se alle sen rajan (600) jonkun aikaa mutta katassetä sano että ei tuu leimaa ennen kun se on koko ajan sen rajan alle. Eli sen pitäs sen mielestä olla 200 (setän suusta kuultua). Onko tämä jo kuppausta vai ihan normaalia toimintaa??? Ja mitä hittoa pitäs tehdä että leima tulee? Eli miten hitossa noi arvot saa meneen läpi.
Vaihdettu on katastukseen: kaikki suodattimet, öljyt, virranjakaja kaikkine johtoineen ja hilppeineen, puola, tulpat on suht hyvät mutta ei vaihdettu. Kaasarikin vaihdettu katastusten välillä 1200:n kaasariin.
Kaasari kai sit kusee ilmaa jat/tai gasoo jostain kun se CO on todella matala ja HC korkee. Eli jotain alle prosentinkin. Mutta siis missä vika ja mitä tehdä?