puhelimen autolaturi

Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.

Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.

Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
112

puhelimen autolaturi

Viesti Kirjoittaja 112 »

puhelimen autolaturit eivät käy tupakan sytyttimeen ,sytyttimen pohja on liian syvä jouduin tinaamaan autolaturiini muutaman pisaran tinaa että ylttää pohjaan asti aikaisempi puhelin oli motorola ja nyt on siemens m55
molemmissa sama ongelma, onko muilla samanlaisia kokemuksia ?
vai onko minun 110 :ssä erillainen tupakansytytin.
jta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jta »

Mulla oli 1200:ssa sama ongelma... Kolmannella kerralla vasta tajusivat antaa mulle sellasen laturin missä on pitkä se tupakan sytyttimeen tuleva pää... Että kannatta kysellä jos niillä on pitempi päistä laturia...
lada 1200s

Viesti Kirjoittaja lada 1200s »

Joo sellasissa tarvikelatureissa on yleensä pidempi se kosketin.
Itellä ei kans toimi esim 12v imuri samasta syystä.
Masse-setä

jaahas!

Viesti Kirjoittaja Masse-setä »

Siitäkö oli kyse? Mulla on kanssa Siemens M55 eikä laturi toimi autossa(1200L) vaikka tupakansytytin toimii. En toki polta, mutta totta kai olen kokeillut. Siis sitä tupakansytytintä. No kokeilin myös tupakkaa joskus nuorena, mutta kun se rupesi yskittämään, niin en sitten ruvennut siihen. Mitä mä oikein selitän? Eihän tämä nyt liity asiaan ollenkaan.

Summa summarum: Mistä nyt saan toisen laturin autokäyttöön?
Vastaa Viestiin