1700i???
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Jospa se oli vaan kokeilu? Pakkohan tommosia on kokeillaJankos kirjoitti:Samaa ihmetelen että miksi vedätellä 40km/h ja toisaalla ihmetellä että laatkikko hajoo niin äkkiä...
Mä noudatan ohjekirjan suosituksia, eli neloselle vasta 50:ssä ja vitoselle 70:ssä. Mutta ei mulla ookaan 1700i:tä
Reippaina käymme rekkain alle 

- Lada-Jussi
jeps
siis ihan kokeilua lähinnä, koska yleensä en huomaa vitoselle vaihtaakaan kun omat autot on aina nelivaihteisia. Tolla vaan tuon esiin juuri tuota mahtavaa vääntöä mikä autosta löytyy eli tasainen kulku pintakaasulla ECON nollissa onnistuu tuossa vauhdissa 5. vaihteellakin. Eikös paljon vahingollisempaa ja kuluttavampaa olisi sittten alkaa kiihdyttämään tuosta nopeudesta, vaikka kyllä sekin onnistuisi. Tehokkaampi nopeuden lisäys saadaan kuitenkin pienemmällä vaihteella.
mosse-aksu: jokainen kommentti on laulun arvoinen, mä olen useita viestejä kirjoittanut virityspuolellekin vaikka en tiedä, tajua, ymmärrä virittämisestä mitään, en edes näe sitä kovin järkevänäkään. kyllä kai kohta joku alkaa jo valittaa että menee vähän ohi aiheen...
mosse-aksu: jokainen kommentti on laulun arvoinen, mä olen useita viestejä kirjoittanut virityspuolellekin vaikka en tiedä, tajua, ymmärrä virittämisestä mitään, en edes näe sitä kovin järkevänäkään. kyllä kai kohta joku alkaa jo valittaa että menee vähän ohi aiheen...
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)- Lada-Jussi
joo
kyllähän siitä kaasarikoneen saa. Venäjällä alunperin toi 1700 onkin Nivassa kaasutin versiona. Siinä on tehoakin lähes samanverran, kun kaasutinmallissa ei ole kattia. Jos ihan orkkis kokoonpanolla tekee, niin alkuperäinen kaasutin tohon olisi Solex tyyppinen (ei axtekki kuitenkaan) 21073-1107010, siinä on versiosta riippuen ylimääräiset alipaine ulosotot EGR systeemiä varten, mutta sitähän ei välttämättä tarvii, sitä alipainetta voi käyttää vaikka tarvittaessa johonkin muuhun. Myös vanhanmallinen kaasutin menis yhtälailla mutta on toi 21073 oikein kalibroitu tota varten. Niitä kai saa venäjältä johonkin 50 euron hintaan. Alkuperäinen sytytysjärjestelmä on kärjetön. Jakaja on hivenen erillainen kuin 1500/1600 malleissa, erot keskipako- ja alipainesäätimissä, mutta myös vanhat toimii. jakajan malli on 3810.3706
AI teki muutoksen -71 Ladaan perinteisin osin ja hyvin on toiminut. AI voi varmasti kertoa asiasta lisää.
AI teki muutoksen -71 Ladaan perinteisin osin ja hyvin on toiminut. AI voi varmasti kertoa asiasta lisää.
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)-
wilma=lada