Ainakaan maahan asti ei tihku mitään, mutta kai siellä joku sitten vuotaa. Pääsylinterikin oli ulkopinnaltaan ihan kuiva. Täytyy nyt käydä ilmaamassa tuo kun sade lakkaa jos sitten sylkisi taas nesteet pihalle
21013 '88
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Noniin, kyllähän sillä jo kolme tonnia päästeltiinkin ilman ongelmia. Kytkin taas reistailee, rupesin tuossa ihmettelemään kun ei vaihde meinaa mennä silmään ja ottaa aivan liian alhaalla kiinni, sitten kun rupesin kotipihassa tutkimaan niin kytkinnesteet olivat hävinneet 
Ainakaan maahan asti ei tihku mitään, mutta kai siellä joku sitten vuotaa. Pääsylinterikin oli ulkopinnaltaan ihan kuiva. Täytyy nyt käydä ilmaamassa tuo kun sade lakkaa jos sitten sylkisi taas nesteet pihalle
Ainakaan maahan asti ei tihku mitään, mutta kai siellä joku sitten vuotaa. Pääsylinterikin oli ulkopinnaltaan ihan kuiva. Täytyy nyt käydä ilmaamassa tuo kun sade lakkaa jos sitten sylkisi taas nesteet pihalle
Exät: 21013, 21093-20, 2111-P00-110
Laitoin nyt uudet nesteet ja ilmasin, toimii jälleen, vuotoa ei kyllä erota läikkyneestä nesteestä (kun yksin tekee ja riittämättömillä työvälineillä...), joten täytyy katsella huomiseen tai sunnuntaihin.
Toinenkin vika on ilmaantunut, ja vielä paljon pelottavampi sellainen, käsijarru ei pysy noilla pykälillään. Tuohon ei mikään säätökään taida auttaa, korjaamokirjan perusteella joko hammassektori tai säppi on liian kulunut, mistäköhän ihmeestä mä sellaiset nyt teen
Toinenkin vika on ilmaantunut, ja vielä paljon pelottavampi sellainen, käsijarru ei pysy noilla pykälillään. Tuohon ei mikään säätökään taida auttaa, korjaamokirjan perusteella joko hammassektori tai säppi on liian kulunut, mistäköhän ihmeestä mä sellaiset nyt teen
Exät: 21013, 21093-20, 2111-P00-110
Täytyy pitää mielessä jos en jotain muuta paikkaa keksi, yleensä kyllä sinnepäin reissut tehdään ihan muulla kalustolla kanssamatkustajien painostuksesta johtuen, ja huvikseen ei viitsi lähteä ajelemaan ennenkuin kytkin on paikattu, vaikka eihän tästä ole kuin kivenheitto (alle 100km)Nonnis kirjoitti:Jos ajelet Pirkanmaan suuntaan niin poikkee Hämeenkyrössä hitsaamassa, ei oo kauhee matka Porin tieltä tänne Haukijärvelle
Exät: 21013, 21093-20, 2111-P00-110
Taas oli vähän nestettä huvennut ja tuonnehan se vuotaa... täytyy koittaa jos tuo tuosta tiivisteiden vaihdolla kuntoutuisiaon kirjoitti:Kyllä tuo työntötanko vähän kostea on ja se kumi siinä ympärillä myös, mutta ei mitään suurempaa neste-esiintymää kyllä löytnyt.Kimmo86 kirjoitti:Pääsylkkä voi vuotaa myös auton sisälle eli nesteet valuu kuskin jalkatilaan. Omassa kävi näin.
Exät: 21013, 21093-20, 2111-P00-110
Kytkin ei ole viikkoon tuntunut pahemmin vuotavan, ilmeisesti tiivisteiden vaihto auttoi. Vaihdoin myös käsijarrukahvan, käsijarruvaijerin etupään ja vähemmän haalistuneet takavilkun lasit. Vielä olisi uudet sivuvilkut odottamassa vaihtoa, niihin käsiksipääsy vaan on suorastaan länsiautomaista 
Exät: 21013, 21093-20, 2111-P00-110
- AI
- Lada kerhon jäsen
- Viestit: 3665
- Liittynyt: 23.9.2003 8:55
- Paikkakunta: Kuivanto-City, Orimattila
- Viesti:
Eikä tunkilla nostaa autoa ylös ja renkaita irrottamaan. Mulla on noi muovilokarit kyllä olleet aina peltiruuveilla kiinni, en koskaan ole nähnyt popniiteillä kiinnitettyjä.aon kirjoitti:Melkein on helpompaa tuota kautta kun ei tarvitse ruveta popniitteja irroittelemaan :)
VAZ 2101 1970
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
