Nappisilmän rekisteröinti?

Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.

Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.

Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
j_rinta

Nappisilmän rekisteröinti?

Viesti Kirjoittaja j_rinta »

Iltapuhteena kunnosteltu 1200L -88 alkais olemaan siinä kunnos että sen sais viedä tarkastettavaksi, onko kokemuksia kuinka tarkasti tuallaasta haurasta auto"vanhusta" syynätään? Pakokaasut kävin jo tänään läheisellä pajalla mittauttamassa että niiden puolesta ei oo huolta. Pelottaa vaan että joku sähkölaite päättääkin lopettaa toimintansa just katsastuksessa :roll: mut kai sitä vaan täytyy voittaa pelkonsa ja varata aika..
jta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jta »

Ainakin missä oon ite käyttäny autoo katsastuksessa niin oovat syynänny kyllä tarpeettoman tarkkaan mun auton... Serkun mazda käytettiin rekisteröitävänä niin meni rikkäisellä iskarilla ja loppuun kuluneilla jarrupaloilla läpi. Ja omassa alkoivat mainitteen jo ku jousi oli hiukkasen väärässä asennossa... Ja oli muutes sama katsastus mies molemmissa... Aina on mun autosta löytyny vikaa vaikkei sitä olisikaan... Eli saat varautua mun kokemusten perusteella että voivat syynätä tarkkaankin... Mutta tuohan on niin katsastusmiehestä riippuvaista....
tsenobiili

Viesti Kirjoittaja tsenobiili »

Mä olen katsastellu ties minkälaisia katiskoja vuosien aikana,ja turha siit leimaamisesta on mitään paineita ottaa,jos ei tuu leimaa niin saapahan ainakin sen vikalistan ni sitten ainakin tietää et mitä tarvii korjata.Olen kyllä huomannu et katsastuspaikoissa ja katsastusmiehissä on eroja ja välillä siihen leimansaantiin vaikuttaa jopa kats.miehen muijan kuukautiskierto ja kuun asentokin. :P Mut kyllä se on myös paljon kiinni omasta asenteestakin jos siel alat hitsi jokaisesta huomautuksesta takas,niin voi olla varma et sil kertaa jäi leima saamatta.
Se ei skulaa joka skagaa
Lada-Jussi

jeps

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

vikalista on halvin peruskuntotesti autolle, ottaa sen jos ei mene läpi, hyvällä säkällä raadompikin auto saattaa mennä läpi suoraan ekalla näytöllä, kun taas parempikin varma tapaus saatetaan hylätä. Usein kai saa auton viedä ajamalla kotiin tai korjaamolle, vaikka ajokiellossa olisikin.
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Misha

Viesti Kirjoittaja Misha »

Eiks noi hätärälläkkäavoautotkin oo toteutettu jotenkin niin että viedään katsastuskelvoton auto katastukseen, ja sit saa kaks viikkoo aikaa tehdä muutoksia?
Harry is a pothead and the sorceror is stoned!
j_rinta

Viesti Kirjoittaja j_rinta »

Kilpihin meni notta prätkähti! Autokanta vahvistui yhdellä Ladalla :D millähän ton kuluksen vaan sais aisoihin ku tuntuu menevän yli 15 litraa sadalla..
v.paasio

Viesti Kirjoittaja v.paasio »

Ei muuta kun kenkää vaan jahka noet lähtee koneesta niin kyllä se kulutus tippuu.
ittellä 2101 vm.81 ei ole haminassa vouti paljoa ihmetellyt alustan tarkistus on ollut tähän asti se että kävellään vasara kädessä ladan ali ja samalla todetaan että ihan se ladalta näyttää.pakokaasuista on vimesen kolmevuotta sanonut että jos nyt viittisit seuraavaan kattastukseen edes seokset säätää.

en tiedä ilmeisesti on lada ystävällinen yksilö nimittäin appiukon mersun se komensi testi penkkiin ja meinasi lyödä ajokiellon päälle vaikka konetta ei ole siinä muutettu 10 vuoteen.

mutta kai sitä ollaan niin lähellä venäjän rajaa että se jo vaikuttaa.
Vastaa Viestiin